<> -

Dag 2 - Om dig (mig..?)

Ja.. är 13 år, fyller 14 i ocktober. Älskar att shoppa haha, men gillar att teckna, och att fota.
Går på Kunskapsskolan i Örebro (bäst), Blir typ deprimerad när det är vinter, har alltid för kalla kläder på mig,
så jag blir ofta sjuk :( Bor mitt i stan, vilket är jättepraktist haha =) Har lätt att bli "beroende" av saker,
(sims, tvöspel, topmodel m.m hahaha) Hatar när det är ostädat, har två hundar, och mina kompisar hatar en av dom.. :( Folk kallar mig skolkare ibland, pga mitt imunförsvar haha!
Har verkligen något speciellt för kläder.. (köade i två timmar idag till ett bloppis - bilder på köpen kommer)
Orkar inte skriva mer, hoppas ni förstår mig lite braigare (;
Puss !


Ps - Lovar er bättre uppdate från och med - NU!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: