<> -

Dag 5 - Något jag älskar

Något jag verkligen älskar är mina vänner!
Tänk er ett liv utan vänner. Jag skulle dö :(( Jag har många vänner som betyder så mycket för mig! Alltså
obeskrivlligt mycket. Först har vi ju Engelbrecktstjejerna, eller vad man nu säger... Där ibland Elin, Emelie, Ellen, Ebba, och Agnes. Alltså dem brudarna haha, dem är så speciella för mig, precis samma humor och dem är dem sötaste och snällaste jag vet typ. Nu har jag ju börjat på Kunskap, och så har jag inte lika mycket chans att träffa dem, och det kan krocka med att man vill vara med både Kunskapsstjejerna och dem, men får väll lösa det bäst
det går, och försöka att undvika att folk blir sura.. Men jag vill ju träffa alla såklart,så får nog ta vissa smällar haha.
Men iallafall, Älskar dem brudarna!














Skulle inte byta er för NÅGOT!

--------------------------------------------------------------------------------
Kunskapstjejerna då?
På Kunskap har jag ju hittat så mycket kompisar, (Nelly, Isabel, Klara, Jossan, Hulda, Sofie, mm)
Men, de två jag är mest med är Linnéa Och Felicia. Har känt dem i snart 1 år (!) , och hur mycket
skratt har inte jag fått på det året? Haha gud! Det är dem skönaste tjejerna alltså!
Vi har exakt samma humor, och det älskar jag.
Nu har jag inte så många bilder på dem, haha, speciellt inte på Linnéa, för att hon ska ju
titta bort på varje bild ;// Men, kan visa de då jag har :)
Var väll det jag hade... Men som sagt, dessa två tjejer, guld till er!
--------------------------------------------------------------------------------
Och bara så ni vet, så är Jossan och Ida minst lika mycket världa, men
jag ska sova nu, så hiner intee skriva mer haha ;)
PUSS!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: